S.N.
|
KARAR
|
SORUMLU
|
1
|
YÖK duyurusunun 13. Maddesinde belirtilen personelin ve öğrencilerin
iletişim ve takip sisteminin gözden geçirilerek güncellenmesi çalışmalarının yürütülmesi ve çalışmanın sonucunun komisyonumuza bildirmesi
|
Öğrenci İşleri Daire
Başkanlığı, Personel Daire Başkanlığı ve Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
|
2
|
YÖK duyurusunun 1. ve 2.maddesinde sayılan kişilerin izinli sayılmışolması
kapsamında “beyana güven” ilkesinin esas alınması, sürecin sonunda ilgili personelden kanıt istenmesi
|
Dekanlıklar, Müdürlükler, Daire Başkanlıkları
|
3
|
YÖK duyurusunun 2. maddesinde yer alan okul öncesi ve ilkokulda çocuğu bulunan kadın akademik, idari ve destek hizmetleri personelinin yıllık izin
taleplerinin karşılanması, yıllık izin hakkı bulunmayanlar için mazeret izni kullanma talebinin, hizmetlerin yürütülmesi durumu dikkate alınarak, birim
amirleri tarafından değerlendirilmesi
|
Dekanlıklar, Müdürlükler, Daire Başkanlıkları
|
4
|
YÖK duyurusunun 4. maddesi gereğince tüm eğitim-öğretim, akademik değişim programları, sosyal ve kültürel faaliyetler, spor müsabakaları; çeşitli kapsamdaki, akademik veya idari personel ya da öğrenci katılımlı bütün
yurtdışı faaliyetlerinin (önceden planlanmış olanlar dahil) ikinci bir duyuruya
kadar iptal edilmesi
|
Dekanlıklar, Müdürlükler, Daire Başkanlıkları
|
5
|
YÖK duyurusunun 5. ve 6.maddeleri gereğince örgün eğitim programlarına
devam eden tüm ön lisans, lisans, lisans üstü eğitim ile staj ve uygulamalı eğitimlere ara verilmesi
|
Tüm Akademik Birimler
|
6
|
Eğitim ve öğretim faaliyetleri kapsamında, lisansüstü programlarda yapılacak
her türlü savunma, tez izleme, doktora yeterlilik gibi toplantılara ara verilmesi
|
Tüm Akademik Birimler
|
7
|
Kantin, çay ocağı, yemekhane, kütüphane, okuma salonu, kapalı spor tesisi,
konferans salonu, kreş, yüzme havuzu hizmetine ara verilmesi
|
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
|
8
|
Akdemik ve idari birimlerde yapılması planlanan her türlü idari ve akademik toplantının mümkün mertebe iptal edilmesi veya ertelenmesi; zorunlu
hallerde ise toplantıların iletişim araçları üzerinden yapılması,
|
Dekanlıklar, Müdürlükler, Daire Başkanlıkları
|
9
|
Yurt dışında bulunan öğrenci ve personel ile bunların muhtemel dönüş
tarihlerinin tespit edilmesi ve döndükten sonra 14 gün karantinaya alınması sürecinin ilgili birimlerce takip edilmesi
|
Dış İlişkiler Eğitim Koordinatörlüğü
|
10
|
Her birim için, alınan tedbirleri takip edecek bir üst yönetici tanımlanması ve tanımlanan yöneticinin erişim bilgilerinin birimin bütün personeline
bildirilmesi ve tanımlanan yöneticinin 7/24 erişilebilir olması
|
Dekanlıklar, Müdürlükler, Daire Başkanlıkları
|
11
|
Odaların havalandırılması sorumluluğu oda sahiplerinde olmak üzere, her binada ortak kullanım alanlarını belli periyotlarla havalandırmak için destek
hizmetleri personelinin görevlendirilmesi
|
Dekanlıklar, Müdürlükler, Daire Başkanlıkları
|
12
|
Oda/bina temizliklerinde kapı kolları, klavyeler, musluklar, asansör düğmelerinin dezenfektan malzeme ile temizlenmesi ve bu işleminin yer ve saatinin arşivlenmek üzere not edilmesi; ayrıca kullanılmayan tuvalet ve
lavaboların kapalı tutulması, kullanılanların lavabo, kapı ve musluklarının
saat başı dezenfekte edilmesi ve bu uygulamanın imzayla kanıtlanması
|
Dekanlıklar, Müdürlükler, Daire Başkanlıkları
|
13
|
Halen yurt dışında olan ve gidip dönecek olan öğrenci ve personelin mobilite
plan ve programlarının, Sağlık Bakanlığının konuyla ilgili hazırladığı standart form uygun olarak istenmesi
|
Personel Daire Başkanlığı, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
|
14
|
Sosyal tesisteki hijyen ve dezenfektasyon hizmetinin maksimum düzeye
çıkarılması ve bu çabanın hizmet alıcılar için görünür kılınması
|
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
|
15
|
Korona virüsten korunmayı içeren ve ilgili kamu kurumları veya akademik kurumlarca hazırlanan video, slayt, afiş, broşür gibi materyallerin bütün
dijital ortamlarımızda yayımlanması
|
Dekanlıklar, Müdürlükler, Daire Başkanlıkları, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
|
16
|
Her düzeyde çalışanımızın konuyu hafife alan ve/veya panik yaratan yorum
ve değerlendirmelerden imtina etmesi
|
Tüm Birimler
|
17
|
Konuyla ilgili bilgilerin bulunabileceği ulusal/uluslararası elektronik kaynakların linklerinin bir mesajla/eposta ile bütün personele veöğrencilere
gönderilmesi
|
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Personel Daire Başkanlığı
|
18
|
Sürecin uzayabileceği ihtimaline binaen uzaktan eğitimin altyapının
güçlendirilmesi, idari ve akademik personelin buna hazırlanması (Her türlü Eğitim Materyali)
|
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ve Akademik Birimler
|
19
|
Kampüse yolcu taşıyan araçların hijyen durumlarının değerlendirilmesi ve gerekirse sürücülerin eğitilmesi hususunda ilgili taraflardan talepte
bulunulması
|
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
|
20
|
Olası hukuki sonuçlar dikkate alınarak konu hakkında yapılan bütün
çalışmaların raporlanması ve arşivlenmesi
|
Dekanlıklar, Müdürlükler,
Daire Başkanlıkları
|
21
|
Eğitime ara verilmiş olmasının bir tatil değil bir koruma tedbiri olduğu, bu nedenle gerekli uyarılara uyulması gerektiği hususunda bütün öğrencilere kısa mesaj yazılması
|
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
|